äntligen Lördag!

Som jag och Lolla har längtat! men nu är den äntligen här, o vi e redo att fetta!

började dagen med jobb kl sju.. lite drygt att komma upp men så är det ju alltid.
Efter det drog jag hem o tänkte slänga mig på soffan o sova lite, men jag fick ett ryck och åkte upp till vaxsjön och sprang en runda ist. Har inte sprungit sen innnan sommaren så tänkte att de va på tiden! mötte morfar som va ute och tog en liten promenad ;)
drog sen hem och duscha och sen kom Lolla och gjorde mig sällskap framför tv:n :) drack the och snacka litt :)

sen fick jag ta och sova en timme om ja skulle orka fetta ikv så lollisch gick hem o duscha och jag somnade..
Sen skulle jag göra kvällsmat, alla vet ju att det inte e så lyckat att dricka på tom mage, men eftersom ja inte va sugen på nått alls, fick det bli nått snabbt.. Majskolv och pulvermos :) vilken lördagslyx ;)
traskade sen över till Lolla där vi har fyllt glasen och börjat så smått.
Sandra, Mia, Nelia, Joanna och Tessie kommer hit snart sen vi får allt se vart vi tar vägen :)

ha en trevlig lördagkväll, hoppas på mycket fett!


so long fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0