Fredag

JAAAAAAAA! nice med fredag, fast jag jobbar imorgon så så jäkla gött e de ju inte.
Imorse blev de spinning kl sju. Jävligt gött. Mamma hämta upp mig sen skjutsa jag henne till jobbet och tog bilen ner till gymmet. Skönt att slippa gå.. :)
Körde på som en galning och sen var jag så gott som död, så jag slängde mig i duschen och gjorde lite frukost sen la jag mig på soffan o somnade.
Har vatt hundvakt inatt också till sandras hund Ken så jag låg o mös med han i soffan :) han e så jävla söt :D

när jag sovit en stund så gick jag ut en runda med Ken och han ska såklart mucka med dom andra hundarna vi mötte fast dom e 20 ggr större än han. hah :P

Sen gjorde jag mig redo för jobb och körde inom systemet och shoppa lite till kvällen. Blev en flaska rött, va riktigt längesen jag drack det, har vatt inne på vitt ett tag nu men man tröttnar ju efter ett tag.
Körde sen till Sandra och lämnade Ken innan jag drog till jobb.
Slutade kl sex så då körde jag hem o laga mat till mig o frugan, Majskolv och varma mackor :) gottgott!
Sitter nu framför tv:n och väntar på att bli invaderade av Lolla, Lisa, Sandra, Sofie och Alex :) trevligt trevligt <3
blir en slapp kväll, med vin, spel och massa snack såklart ;)
ha en trevlig helg!

So long fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0