3 nov

har sagt det innan men säger de igen.. fy fan vad tiden går snabbt!

Igårkväll körde jag o Emma hem till Maddie där vi kolla film o käka pinnar o drack ginger ale. E ju besatt, så jävla gott! Jag fick ett glädjeanfall när ja såg att maddie hade ett helt jäkla gym där hemma i källaren, löpband, crosstrainer, pilatesbollar, massa fria vikter o en stång med vikter ( hah vet inte vad de kallas) så ja passa på att träna lite armar när vi kolla film.. haha, va så sjukt längesen ja träna styrka. Borde kanske åka till Maddie oftare ;)

Imorse gick vi upp vid halv åtta så att Emma kunde packa de sista innan ja skulle skjutsa henne till tåget. Ja väkte Lillan o vira in henne i en filt o slängde in henne i bilen, hah stackarn hann knappt vakna. Börjar bli sjukt kallt här nu, vilket ja märkte när ja körde iväg i bara tröja.. de e dags för en vinterjacka nu!

Va iaf på stationen i god tid, men hellre för tidigt än för sent.. Man vet ju aldrig me trafiken här heller.
Jobbigt att säga hejdå till Emma ;(
Men ja vet att hon gör allt för att komma hit igen, och om inte så tänker ja betala hennes biljett :)
vet ju att vi kommer ses snart igen.

In i bilen sen för att köra hem, då kom tårarna..hah, jäkla mes ja e. Men de e ju jobbigt i sånna situationer. Både mina hosts o jag ville ju att hon skulle stanna längre. Debbie älskade att Emma laga så god mat :)
(dom belatar nog gärna biljetten i utbyte mot att Emma lagar mat ;) ) heh.

Iaf så fick ja ju rycka upp mig för Lillan fatta ingenting. Så när vi kom till Newton körde vi o handla.. lite mat o sånt som alltid behövs.

Sen har vi inte gjort så mkt mer idag, just nu e storan o mellan på YMCA, typ nått ställe dom åker massa ungar o leker. Så nu sover Lillan o jag sitter här..

Jag får väl ta tag i mitt liv o dra till gymmet ikv..
Hoppas på att Maddie vill hitta på nått ikv också.

massa kärlek!







Älskar dig


Kommentarer
Postat av: Emma

min älskade tös! Saknar dig redan som fan, har varit så kul hos dig :-) Men vi ska snart ses igen, så är det bara!



Och du får tänka på att hemma är bara hemma, höör är sig alltid likt! tänk så avis vi är på allt du kan göra i the states under denna tiden! :)



Längtar tills vi ses igen älskling! ÄLSKAR DIG <3

2010-11-04 @ 13:57:02
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0