cupcakes

nej men se där..
Jag överlevde dagen trots allt.

Packade in ungarna i bilen vid halv tio i morse sen körde vi mot chuck e. cheese. Där mötte vi upp Antje o hennes tre ungar. Va faktiskt riktigt kul, har inte vatt där innan så blev ändå chockad över hur bra de va. Massa spel o lekar ungarna kunde roas med medan vi mest satt o tog de lungt. Blev pizza o glass till ungarna sen drog vi hem till oss vid ett. Eftermiddagen har vi spenderat här med att äta spagetti, spela wii o göra cupcakes :) Får ändå säga att de har vatt en bra dag. Skitfint väder har de vatt idag me så de kanske har nått med saken att göra.

ikv vid sju stack jag till gymmet. Brukar sticka dit vid sex annars o då är jag alltid van vid att de e skitmkt folk, men idag när ja kom dit va där typ ingen. hah, så jäkla skönt. Körde lite vikter i gymmet (på tok för längesen sist) o de va skitkul :) ska verkligen sticka dit senare på kvällen fram över så har man allt för sig sj ;)


Lillan

Storan

jag o lillan


mästerverk ;)


xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0