Måndag

Igår körde vi mot galaxy där dom har en del affärer, bio o bowling. Mötte upp Edtih efter hennes au pairmöte sen gick vi o käkade på Mexican grill.

Visste inte riktigt vad vi skulle hitta på så vi bestämde oss för att gå på bio. Skulle egentligen se due date men den gick inte förrän senare o vi palla inte vänta så istället såg vi Hereafter.. Sjukt dålig film! Ångrar mig nu att vi inte såg due date ist eftersom jag såg att mina brudar där hemma precis hade sett den o den va skitbra! aaah, får kanske gå o se den i helgen? :)

efter bion drog jag o maddie hem till mig igen där vi slängde oss på soffan för att kolla Avatar (som jag ännu inte hade sett) o Maddie älskar den. Själv höll ja på o somna.. hah.

Idag har de regnat non-stop.. sjukt drygt. Tur att jag har en playdate så jag slipper aktivera ungarna.
Dom leker o vi sitter o dricker kaffe :)

Ska jobba en timme extra idag eftersom min hostdad ska åka på businesstrip o min hostmom ska gå o träna.. heh, fick 50 dollar extra för 1 timme, riktigt nice :)
måste bara pallra mig till gymmet ikv också, sen e de inte så mkt mer på schemat.



perfekta skor för detta vädret ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0