regn o blåst

riktigt tråkigt väder här nu.. men va fan, man kan ju inte förvänta sig annat de e ju ttrots allt november.. o än har vi inte behövt plocka fram vinterjackan så de tackar vi för.

Kanske börjar bli dags att köpa en jacka iaf, kylan borde ju komma snart..

Va på pilates me en annan au pair Damla igår, skitkul så nu ska ja verkligen försöka gå dit varje tisdag. Efter de drog vi hem till henne o tog ett glas vin o satt o snacka i några timmar :) riktigt trevligt.

Idag har inte hänt nått spec.. tvättat o plockat lite här hemma, som en riktigt hemmafru.

Ikv ska ja umgås me Maddie, blir nog lite shoppning o sen middag :) får passa på nu för hon åker till Sverige på tisdag! :( aaah, ja kommer sakna henne som fan! men e skitglad för hennes skull, hon kommer ju hit i slutat av december igen :) weeehoo! jag längtar redan! <3

I helgen drar jag o Edith till SilverBay, de e typ ett campus för au pairer. Vi åker dit o har klasser på lördag o söndag sen får man 3 credits för de. Riktigt gött. Tråkigt att de inte blir nått festande men samtidigt kan jag offra en helg för detta ist för de andra ja tänkte åka på, då man åker en helg till montreal sen måste man gå i skolan 3 lördagar för att få sina credits! aah, aldrig i livet! haha.

nej men nu e de back to business. Lillan sitter här bredvid mig o kollar chipmunks. helt besatt!

in i duschen när ja slutar sen drar jag till gallerian o möter Maddeklen :)

Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0