underbart!

aaah, jag vill verkligen inte att Emma ska aka hem!

men jag uppskattar verkligen att hon kom hit o halsa pa mig! har varit en sa sjukt rolig vecka.. helt sinnes! har inte garvat sa mkt pa lange.

Borjade med att ja hamtade Emma vid taget i onsdes kvall, sen korde vi till Shoppers World o kaka middag pa Olive Garden med Maddie :)
Torsdag blev de forst jobb sen pa kvallen korde vi till shoppingcentret o kolla lite affarer o sen motte vi upp maddie o korde o kolla halloween outfits! dom har ju sa sjukt mkt sa de e ju omojligt att bestamma sig, sa vi testa lite olika sen fick vi ta o sova pa saken.

Fredag blev de jobb sen kom maddie hit o vi va saklart festsugna, sa vi korkade upp i min kallare med vin, drinkar o kycklingsallad ;)
Efter mkt om o men sa kom Liza ocksa hit o vi bestamde oss for att dra o klubba i Boston, Liza korde (snallt av henne) o vi andra drack annu mer ;) In pa Caprise o dansa som galningar.. sjukt rolig kvall. O jag red pa fred flintas rygg ett tag ocksa ;)
drog sen hem till mig o kaka nattamat o forde att jakla liv i koket (mina host har inte sagt natt om de an sa formodligen sov dom) hah.

Lordag blev de lite bakisslapp hos mig innan vi drog till Iparty o fixa lite grejer till vara outfits. Bestamde oss att dra pa hemmafest ist for klubb, kan ju va kul o testa de me har. Sa en vampyr, en pirat o en falggstang storma festen o hade sa sjukt kul! haha, kolla bara bilderna.. ;)

sondag blev en riktig slappedag hos mig.. massa filmer, slas o skratt. Laga sjukt god middag (eller rattare sagt Emma gjorde de) o annu mer slas. De e ju sjalvklart pa en sondag!

Mandag va jag ledig, saaaaa jalva skont. Sa da drog jag o Emmisen in till Boston for att shoppa o strosa lite :) sjukt mysig stad. Hitta en del trots min strama ekonomi har ;) hah.
Pa kvallen kom maddie hit o vi lagade chili con carne, lovely!

Ikv ar sista kvallen sa vi tankte dra till Maddie o kolla film.

Som ni ser har vi anda hunnit med en del :) har vatt sa himla kul att ha Emma har!
Ska forsoka lagga ut lite bilder har me, men dom e pa min data sa de kommer i veckan.

Tusen tack for denna veckan min underbara alskade Emma! <3

Droj inte for lange innan du kommer igen :) da tar vi NYC med storm ;)

ALSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Emma

ÅH tack för denna veckan min underbaring! <3 Det har varit så JÄKLA kul!!! snart kommer jag igen :)

2010-11-02 @ 17:31:30
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0