ny vecka

Tusen tack min underbara Emma som fixat looken på min blogg :) <3

Redan måndag igen..
Helgen va riktigt lyckad, samlade tjejerna i min källare i fredes för lite thaipicnic framför tv:n :) Blev lite drinkar, chips o massa snack.
Ganska chill kväll, riktigt trevligt.

Sen i lördes va de dags att fira Ediths födelsedag, hon fyllde 25 i söndes. Så vid 12 tiden drog vi hem till hennes hus där de va poolparty o barbeque :) riktigt trevligt :) vid 5 tiden körde vi hem till mig för att börja förfesta.
Vi beställde hem pizza o drinkarna flödade ;)
Lagom berusade åkte vi mot T-stationen o tog tåget till Boston :) där blev de utgång på Rumor, riktigt nice ställe :)
massa dans o flumm :) Yrade sen ut för att hitta en taxi, vilket va lättare sagt än gjort.. men efter sjukt lång til lyckades vi tillslut hitta en som ville ta 6 tjejer i en bil ;)
körde mot mitt hus där alla skulle sova o tror vi betala alldeles för lite så ja sa att ja skulle in o hämta mer pengar (never happend) haha.
sen däcka alla en efter en utom ja såklart.. helt plötsligt kommer Maddie o Edith in genom dörren, (vi blev av me varndra o tog olika taxi hem) så vi låg o snacka en jävla massa skit innan vi tillslut somna..

mådde förvånandsvärt bra i söndes morse o de va ju bra eftersom vi skulle på aupair möte. Så christopher hämta upp oss tjejer här sen drog vi till mötet där vi käkade massa glass :) underbart.
Blev brunch med tjejerna sen o lite shopping :)
riktigt lyckad helg! tack för det.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter UNDERBART älskling! Snart kommer jaaaaaag <3 Längtar längtar längtar!



Knäckebröd... snus... lite svenskt lösgodis? Något mer snutt? :-D <3 ÄLSKAR DIG!

2010-09-21 @ 17:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0