woooops!

Ja vet, ja vet.. sugig på att uppdatera.

Men en snabb resumé av den senaste tiden:

I fredes drog jag o Damla till W (lounge) o tog nån drink o snacka skit ;) hon har precis vatt i Miami så fick uppdatera mig om allt som hänt där.

I lördes drog vi på internationella kuddkriget som hölls i Harvard Common i år. Visste ni att vi hade de i swe också? ja hade ingen aning..
de va riktigt kul o se iaf, deltog inte för maddie skrämde upp mig om allt som hände förra året. haha, folk är verkligen galna ;D haha.

Mötte upp damla o hennes pojkar så gick vi o käka på border cafe. Sen drog jag o maddie hem o gjorde oss redo för kvällen. Blev födelsedagsfest på wonderbar med Tim o hans kompisar. riktigt lyckad kväll.. o nattens bravader tar alldeles för lång tid att skriva här. haha, men kul hade vi iaf :)

Söndagen bjöd Tim oss på bakisbrunch, kunde inte blitt bättre :) precis vad man behövde.

På kvällen hade vi safetymöte i west roxbury, tog ca 15 min så känns ju lönt. ahha men skönt att ha de gjort, behöver bara ett till safety möte sen e ja klar me de.

Idag e de regn o rusk o ja tar sarah o sticker över till Henry o Larissa så dom kan leka lite.

Dagens plan är att övertala Damla så vi kan dra till Miami den 22 april!!! Fy fan i helvete vad kul de hade vatt :D
har redan snackat me mina hosts o ja kan ha ledigt så nu håller ja bara tummarna att damla inte bangar! vill ju inte gärna åka dit själv.. heh.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0