barnkalas

helg va de här!!

Igår kom maddie o damla hit på en drink innan vi begav oss till davis square. Drog till en bar- Foundry, inte direkt min typ av bar men de e kul o komma ut lite ;) heh. Blev ett par drinkar där innan vi begav oss hem igen.

Upp imorse vid nio sen drog vi på barnkalas :) Maddies tvillingflickor fyllde tre o hade hyrt ett ställe "jump around" med massa hopptorn o grejer :) skitkul! Pizza o tårta blev de där innan vi drog vidare.
Körde en runda till Burlington där vi fick med oss lite av varje hem. Väska, tröja, bikini, skor, pyjamas m.m.
O kassörskan glömde eller missa att slå in både väskan o adidaströjan så wiiihoo för mig! där spara jag en hel del ;) ibland har man tur!

nu e vi hemma hos mig igen där vi smider planer för ikv. Känner för att testa nått nytt bra uteställe.. lär väl inte bli några problem i Boston ;)

men först blir de lite filmslas innan vi gör oss redo :)

hoppas ni har en bra helg!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0