tisdag

Idag har de verkligen snöat nonstop.. o de e meningen att de ska bli snöstorm imorgon så ja undrar hur jäkla mkt snö de ska komma. Ungarna hade iaf bara skola till halv ett idag. O sen bjöd min hostmamma hit alla ungarna till oss (vilket hon tyckte va en jättebra idé, och jag tyckte de va en mindre bra idé) men iaf, fick beställa hit pizza till dom så ja slapp laga lunch till alla. Sluta med att de va 9 ungar (!!). Slängde ut dom i snön ett tag så dom kunde göra av med lite energi, vilket hjälpte. Sen vid halv fyra börja dom droppa av en efter en vilket va ett halleluljah moment för mig.

Har också sutit i telefon med Massbay från o till både igår och idag. De e dom som vi åker med till Quebec. O när ja anmälde mig så skicka jag även med alla mina bankuppgifter så dom kunde dra pengarna direkt. Men nu har dom inte gjort de så nu ringde dom o fråga om ja har hoppat av eftersom mitt namn inte e me på listan längre för ja inte har betalt. Har iaf klöddat me de hela dagen men nu är jag iaf tillbaks på listan o kunde fixa me betalningen efter. skönt, för de hade sugit jävligt mkt om ja inte kunnat följa me.
Men nu blir de iaf Canada på fredag :) weehoo!

O idag har Edith lämnat staterna vilket är helt sjukt. Har typ umgåtts varje helg sen jag kom hit o nu helt plötsligt är hon inte här längre. Jag kommer lätt åka till Mexico o hälsa på henne. <3

hoppas allt är bra där hemma.

xxo


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0