Vårkänsla!

JAAAAAAAAAAAAAAA! Våren är häääär! iaf för en dag men de e så uppskattat sååå!

Passa på att damma av skinnjackan imorse men även de va för varmt! fick helt enkelt gå ut i bara tröja :D hur underbart är inte det?
känns inte som nått kan förstöra denna dan o det glada humöret jag är på! ska jobba extra ikv men de skiter ja i för våååååååååren e häääär :D haha, ja brister snart ut i sång! nu kan vi bara hålla tummarna att den är här för att stanna.

nu ska ja beställa pizza!

have a wounderful day ;)

xxo


Kommentarer
Postat av: madde

haha vaa?? var det värsta sommarvärmen idag och jag som inte lämnade huset alls.. faaan hade jag vetat det, hade jag slängt ut flickorna när dom drev mej till vansinne.. haha

2011-02-18 @ 02:16:30
URL: http://imdoingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0