amen va faaan!

Nu e de snöstrom igen! eller "snowday" som dom så fint kallar de när alla skolor blir inställda.
Skitkul, verlikgen. Det betyder att ja är instängd i huset med 3 ungar som kommer driva mig till vansinnet, tro mig, ja känner dom vid de har laget. Jag hoppas bara att vår playdate kan komma hit trots vädret,. men själv hade jag aldrig gett mig ut på vägarna idag. Oh hur i helskotta ska maddie o hennes polare komma hit ikv!! aaah, jag håller tummarna så de blöder att vädret lugnar ner sig så dom kan komma hit!! Va fan gör ja annars, instängd i huset en fredagkväll, de funkar ju bara inte!!

dålig uppdatering med bilder också tycker ni nog, senast jag la ut va nyår, men de ska bli ändring på de.. Ny kamera o nya bilder så ja väntar bara på maddies minneskortsgrej så ja kan lägga över dom på datan. sen jävlar i de kommer de bilder från nyc o lite annat ;) tålamod ;)

xxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0