tisdag 1/25

ja, så skriver dom datumen här, man blir ju helt förvirrad men har äntligen börjat vänja mig. lagom till ja ska vänja tillbaka mig till de svenska. hah.

idag har ja bara slasat runder så mkt som möjligt med ungarna.. inte orkat göra nått. hah, lata jävel!
ska iaf ta mig i kragen o sticka ner till gymmet ikv, men först har ja lite ledig tid nu när min hostmom tog ungarna ut för att äta.. skönt me lite lugn o ro i huset :)

allt är iaf fixat till vår quebec resa vilket blir av nästa helg den 4-6 feb. Ska bli så himla kul! o vi prickar in den bästa helgen då dom har en skitkänd vinterfestival :) weehoo! asnice.

men först tar vi oss igenom denna helgen då de blir skoldags för mig o maddie på lördag morgon kl 9. hah, vilket skämt! får se hur de går för oss.

hoppas allt är bra med er :)

xxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0