it sucks

Ojdå.. har visst glömt att uppdatera på ett tag :S

I helgen fyllde jag iaf år vilket vi hade planerat så här: Familjen va i vermont så ja va hemma sj, vilket va perfekt.
Hade fixat mat o dricka som vi skulle förfesta på innan vi tänkte dra vidare till Felt. Där skulle vi möta upp ett gäng killar som vi inte festat me på skitlänge så nu äntligen skulle vi slå våra klocka huvuden tsm igen o festa loss :) dom hade bord o allt o vi va uppskriva på gästlistan. Allt va fixat o i fredes va ja o shoppa lite nya partykläder o va redo till tusen!
Men vad faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan händer då???? jo, jag vaknar upp lördagmorgon vid halv sex o spyr som en idiot.. först trodde ja de va sushin vi käkat kvällen innan men de fatta ja ganska snart att de inte va. Gick o la mig ngen o 10 min senare va de dags igen.. o så höll de på ungefär till klockan 12. Så jävla drygt! kunde inte ens dricka vatten, de kom direkt upp igen :S
Hade egentligen sista skoldagen i lördes också men de kunde ja ju glömma. Men underbara älskade Maddie kom hit efter hon vatt i skolan o tog hand om mig :) så jävla snällt! fick presenter o allt :) sötis! Tusen tack min raring att du finns här för mig, uppskattar de så himla mkt :) <3
nästa gång du e sjuk lovar ja att ta hand om dig :)

Så helgen resumé blir såhär: Spya, liggsår från soffan, film, sömn.
skitkul sätt att fira sin födelsedag på!

men de e ju inte så mkt att göra åt.. får helt enkelt ta o fira de en annan dag. O då tänker ja definitivt ha bandet som ja fick av maddie "birthday diva" på, sen att de inte är min födelsedag skiter ja fullständigt i!! ;)

Men nu till lite positiva saker.. hah, bara 2 dagar tills släkten kommer hit!! kan inte fatta de, tiden går så jävla snabbt. Nu vill ja bara att dessa 2 dagar ska gå fortare så ja får träffa dom alla :D

på dagens schema: Baka brownies :) yummie!!

peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0