underbara vårvärme

Idag när ja vakna upp blev jag på så himla bra humör så fort jag titta ut. Solen sken o inte ett moln på himlen :)
efter en allt för lugn o slapp helg (då ja inte rört mig allt för mkt) tog ja på träningkläder o gav mig ut i solen för en powewalk. Freaking underbart. Efter en timmes promenad va ja hemma igen o då passa ja på att sätta mig ute i solen o läste slutet på min braiga bok :) fatta vad humöret ändras bara för att solen tittar fram. Nu hoppas jag verkligen att det håller i sig så vi inte får några vintriga bakslag.
Imorgon kommer äntligen maddie hem från florida (inte alls avundsjuk på henne) så jag hoppas vi kan träffas i veckan för att catcha up ;)


Hoppas få skypa me mitt hjärta i veckan <3

xoxo 

Kommentarer
Postat av: Emma

helt underbart att läsa om er NY-trip! Men fy fan, kan inte ens tänka mig hur hemresan med bussen måste ha varit, fy faaaan!! Men fan vad jag längtar tills vi ska skypa! <3 måste göra det i veckan! Älskar dig mitt hallon!

2011-03-21 @ 18:27:23
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: emilia

Underbaring! ja fy fan, de va verkligen hemskt! ja, ja längtar meee! saknar dig mitt lilla päron :) kan du på ons eller tors kväll? <3<3 kärlek

2011-03-21 @ 23:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0