Memorial weekend

Underbar dag! överhettade har vi verkligen blivit! 28 grader, strålande sol och inte ett moln på himlen :) wonderful!

Jag och Larissa tog ungarna till lekplatsen i förmiddags, inte en endaste liten skymt av skugga o ja kan bara säga att svetten rann.. haah mest på ungarna som sprang runder som galningar. De såg verkligen ut som lillan hade duschat när vi drog hem. Hela håret va helt blött. naaw, tyckte synd om dom, såg svimfärdiga ut så vi drog hem o svalka oss med popcicles :) yuum!

Vid 12 va båda mina host hemma o va i full gång me o packa till cape. Jag hjälpte till lite men försökte mest hålla lillan därifrån. heh.

Vid 1 stack ja o hämta upp mellan från skolan o sen va dom i princip klara att dra. Packade in i bilarna sen hämta dom upp storan från skolan o körde raka vägen mot cape.

Så vid halv två när huset va tomt, bara lilla jag här ;) slänga ja på mig bikinin o la mig på en filt i trädgåren :) hallelulja vad varmt de va! så jävla skönt!!!!! Älskar det, o humöret kan ju inte annat än att va på topp i detta underbara väder :)

Har tagit en powernap o en dusch nu o sitter o dricker ett glas vin medans ja kollar 2 ½ men ;)
Väntar på Frida som ska hämta upp mig om en stund sen drar vi till Camilla där de blir grillning, matchtittande o öldrickande :) NICE! lite senare ska vi möta upp några fler brudar på union st för lite drinkar på uteserveringen o lite snicksnack ;)

På måndag e de memorial day o jag är ledig! så jävla skönt. Familjen stannar i cape till dess så de blir långhelg för mig! o vädret ska hålla i sig hela helgen så bättre kan de inte bli.

Blir antagligen picknick i boston common på måndag, riktigt mysigt.

ha en bra helg :)

xo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0