Välkommen!

Välkommen till världen Kadien! Nu har maddie blivit moster! :) Underbart o ett stort GRATTIS!


Igår mötte jag upp maddie på starbucks i shoppers world. Tog en kaffe o snacka lite skit innan vi drog till BBC o mötte upp Liza. Drack öl och käka nachos ;) kolla lite på bruins matchen också. Riktigt mysigt. Fick catcha up lite eftersom ja inte sett Liza på evigheter. Hon följer iaf med ut på lördag så de ska bli kul.
E ett rättså stort gäng tjejer som planerar utgång tsm på lördag, ända nackdelen är att när man e så många e de svårt att komma överens vilken klubb man ska dra till. Men vi har iaf lyckats komma ner i 2 val, Splash eller Estate. Får se om vi kan enas..

Skulle egentligen jobba heeeeeela dagen och kvällen och natten till klockan 10 imorgon bitti. Mina hosts skulle dra ner till huset i Cape men nu ångra dom sig för dom tyckte det blev för länge för mig att jobba så ist slutar jag klockan 8 ikv. riktigt nice ;) heh.

nu ska ja droppa av mellan i skolan se dra o handla lite mat me lillan.

C u later!



krystningsförsök ;) (tydligen hjälpte det;) )


Kommentarer
Postat av: Belle

Haha snygg bild =) Och tack så mycket, ja det hjälpte nog för lillen har ju äntligen kommit ut.

2011-05-22 @ 05:26:36
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0